Hejsan L.

Har rensat allt. Tänkte bara skriva en liten hälsning till en tjej som jag vet läser min blogg, (hon är otroligt intresserad av lilla mig, hihihi).

Var lite snäll mot dig själv och din pojkvän, och sluta tänk på mig.
Jag och han har ett förflutet, inte på det sättet, utan bara som vänner. Det är bara för dig att acceptera det. Om du inte klarar av det så tycker jag faktiskt synd om dig. Man måste kunna få ha ett förflutet och vänner, inte ha en partner som sätter stopp för det.
Ser du inte själv att du gör så att hans vänner försvinner? Och det ska vara ett bra förhållande när ni inte ens kan umgås med era vänner?
Aja, det är ju erat val.

Men jag måste få ur mig det här.
Jag och han har varit bästa vänner, han är en av dom få som jag verkligen, verkligen älskar av hela mitt hjärta och fortfarande gör. Jag älskar honom som vän. Vi har hjälpt varandra genom svåra tider och alltid funnits för varandra, där för att stötta. Tills nu, nu kan jag inte skicka ett sms till honom, ringa honom, eller någonting. Inte ens min pojkvän kan umgås med hans bästa vän för att du inte låter honom åka hit, för här är ju jag. Allting är så idiotiskt så jag vet inte ens vad jag ska säga.
Eller jo, en sak.

SLUTA TÄNK PÅ MIG OCH SLUTA LÄS MIN BLOGG OM DU MÅR SÅ HIMLA DÅLIGT AV DET. jag rensade den för att underlätta för dig.

(jag vet, jag gör inte saken bättre i erat förhållande, men jag gör inte saken värre heller. det är DU när du beter dig och reagerar som du gör. och nej, det är inte jag som har läst i din blogg att du har skrivit där att du fortfarande hatar min och skriver om mig. jag har mina vänner som skvallrar. i'm not that in to you.)

När jag träffade dig första gången tyckte jag att du var så snäll och var perfekt för honom. Kan inte påstå att jag tycker så idag.

så, det var den uppmärksamheten du fick av mig.

ses då!
/josefine


Kommentarer
Postat av: Sofia, Mamma till Lilly!

Bra skrivet! =)



Jag tycker du ska börja blogga igen, skulle vara roligt =)<3

2011-01-16 @ 08:13:39
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/
Postat av: Jennie pennie!

Fan vad bra skrivet gumman! Kör upp en påle i anus på na!

2011-01-16 @ 17:08:50
Postat av: elin

okej, trodde vi var vänner men ja... schysst jossi, verkligen!!!!!!!!!!!

och mitt namn börjar på E du vet ELIN? inte L.. liksom... daah!



haha skämt åsido, bra skrivet! hatar mongolider som stalkar!

2011-01-16 @ 21:36:49
URL: http://http://sweetliquorice.wordpress.com/
Postat av: Josefine

Sofia: Tack så mycket! Ja, tanken lockar ju lite ibland, men det blir det nog en ny blogg! :) <3



Jennie: HAHAH, i would if i could! HAHAH ;)



Elin: Alltså, jag trodde du visste det här? DAAH. Men du har ju ett L i ditt namn!? AZZÅ.

Hahaha, tack så mycket! Ja du, det gör jag med. Hahah, dagens "ungdomar" ;)

2011-01-17 @ 12:42:35
Postat av: -

Du ska nog fundera på det där en gång till lilla du!

2011-01-19 @ 16:01:23
Postat av: M

Nu har du väl vridit en aning på saker och ting ändå eller?

För det första läser hon inte din blogg för att hon skiter fullständigt i dig. Hon skrev enbart ett inlägg om dig i sin blogg, vilket du vet med tanke på att du uppenbarligen stalkar hennes blogg genom att låta dina vänner lusläsa den åt dig. Tycker att du är ganska patetisk som lägger dig i något du inte har med att göra. Deras förhållande är deras, inte ditt. Om du nu är en så himla bra kärleksterapeut kan du ju ta hand om ditt eget.



Och hon skiter i vilket såkallat 'förflutet' ni två har, för hon gillar inte dig för fem jävla öre, vilket är väldigt förståerligt.



För övrigt hindrar inte hon Jonny från att umgås med sina polare, så sluta klandra henne och påstå att hon håller honom borta och gör så att hans vänner försvinner.



På tal om att lägga märke till saker, ser inte du själv att du uppenbarligen har problem med erat 'förflutet' och inte kan släppa det? Klandra inte Linnea för det, det finns hjälp att söka. Du kanske borde testa det.



Vem är det reagerar och håller på? Du kunde ju för fan inte acceptera när Jonny sa att han inte ville ha någon kontakt med dig. Så vem är det som borde tagga ner och sluta reagera på ett sådant sätt?



Är det någon som förstör så är det ju ändå du, men du är väl för blond för att förstå det själv. Att du älskar honom är nog för övrigt inte ömsesidigt. Btw, du kanske borde plugga på vad en bästa vän är för något, för det verkar inte du ha en aning om.



Ha det bra stumpan, och lycka till..det kan du behöva.

2011-01-21 @ 09:11:42
Postat av: M

Tycker det är ganska komiskt att du kunde svara på dina söta vänner som ville se Linnea med en påle i röven, men inte på min kommentar. Starta inte ett krig du inte kan vinna, cause' girl, you're going down!

2011-02-02 @ 12:54:18
Postat av: Mikael

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-31 @ 08:27:15
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0